برای این که یک شرکت کوچک مطرح شود احتیاج به تبلیغات و مشاور تبلیغات دارد. تبلیغات، از زمان تاسیس هر شرکتی، سرمایه گزاری مهمی است. تبلیغات انواع مختلفی دارد: از تبلیغ گفتاری گرفته، تا شکل سنتی تبلیغات که همان چاپ آگهی در رومه است، و همینطور تکنیک های بازاریابی آنلاین. تبلیغات باید روی یافتن مشتریان جدید، تشویق به همکاری دوباره و ایجاد تصویری مثبت از شرکت تمرکز کند. این مقاله با ارائه مشاوره در زمینه تبلیغات با چند نکته ساده می تواند به شما کمک کند.

در زبان افتادن

در زبان افتادن، از سخت ترین فرآیند های مرتبط با تبلیغات است؛ اما به خصوص برای شرکت های کوچکی که بازار خود را پیدا کرده اند، از همه چیز مهم تر است. این که به طور مثبت سر زبان ها بیفتید”، نیازمند آن است که با داشتن یک مشاور تبلیغات خوب ، رفتار خوبی با مشتریان خود داشته باشید، سرویس عالی ارائه دهید، و بهترین محصولات موجوددر بازار را عرضه کنید. مشتریان دوست دارند که تجربیات خوب خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. شرکت ها نیز می توانند از طریق ارائه کوپن های تخفیف به مشتریانشان در صورت معرفی به دیگران (یا حتی این که به سادگی از آن ها خواهش کنند که در صورت رضایت از خدمات شرکتشان را به دیگران معرفی کنند) آن ها را تشویق کنند که در فرآیند در زبان انداختن” شرکتشان نقشی ایفا کنند.

هدف گزاری

این که بدانید هدف و بازارتان کیست، به اندازه ایجاد تبلیغات و داشتن یک مشاور تبلیغات اهمیت دارد. تبلیغات شما باید هدفمند باشند. این ممکن است به معنی گشتن به دنبال مشتریان جدید یا رفتن به سراغ مشتریان قدیمی باشد. معمولا برای مشتریان جوان تر فرمت اینترنتی تبلیغات جذاب تر است. برخی از مشتریان آگهی های رومه ای و یا دریافت نامه های تبلیغاتی را ترجیح می دهند. با فهمیدن آن که هدفتان کدام دسته از افراد است، می توانید بهترین طریق برای جذب مشتری و تبلیغات را بیابید.

تبلیغات سنتی

تبلیغات در رسانه های سنتی مثل رومه، مجلات، بیلبورد، کاغذهای تبلیغاتی، نامه و رادیو می توانند روش های مناسبی برای جذب مشتری باشند. رسیدن این نوع تبلیغات به مشتریان احتمالیتان می تواند تاثیرات مثبتی روی وضعیت بازارتان داشته باشد. شرکتی که بیشتر بروی مشتریان محلی حساب باز می کند، با خرید یک بیلبورد حاوی آدرس در یک بزرگراه می تواند مخاطبان خود را به مقدار چشمگیری افزایش دهد. برخی از طرایق انجام تبلیغات برای بعضی از انواع شرکت ها بهتر هستند. مثلا اگر صاحب یک باشگاه ورزشی هستید و قصد پخش تبلیغ روی رادیو را دارید، باید مطمئن شوید که مشاور تبلیغات  با هماهنگی باعث شود تبلیغ شما بین برنامه های ورزشی پخش شود.

تبلیغات آنلاین

اینترنت برای شرکت های کوچک جایی است برای انواع تبلیغات ارزان قیمت و در عین حال تاثیر گزار. ساده ترین نوع تبلیغات اینترنتی آن است که با کمک مشاور تبلیغات خود برای شرکتتان یک وبسایت بسازید. وبسایت شما باید خوش ساخت و با دسترسی راحت، و همینطور حاوی اطلاعات به روز و درست باشد. ایجاد مطالب مرتبط و کاربردی به شما کمک خواهد کرد که رنکینک وبسایتتان در موتورهای جست و جو بالا بیاید و یافتن وبسایتتان برای افراد آسان شود.استفاده از شبکه های اجتماعی نیز راهی عالی برای ایجاد ارتباط با مشتریان است. از نظراتی که در صفحات شبکه های اجتماعی دریافت می کنید استقبال کنید، نسبت به آن ها پاسخگو باشید و از مشتریان بخواهید که بیشتر نظراتشان را با شما در میان بگذارند.

بازاریابی از طریق ایمیل

این روش نیز روشی ارزان است که از طریق آن می توانید جمعیت زیادی را مخاطب خود قرار دهید. بازدیدکنندگان وبسایت و مشتریان حضوری خود را تشویق کنید که ایمیل خود را جهت دریافت خبرنامه های شرکتتان وارد کنند. برای این مشتریان خود به صورت ماهانه ایمیل هایی بفرستید که حاوی مطالب مفید و سرگرم کننده باشند. می توانید برای این مطالب با دریافت نظر از مشاور تبلیغات بخشی نیز در وبسایتتان قرار دهید. به یاد داشته باشید که فرستادن ایمیل هایی متعدد روش مناسبی نیست، اما این که ایمیل ها را به صورت مرتب و هر چند وقت یک بار ارسال کنید نکته مهمی است.

 

منبع : 

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/167/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1+%D8%AA%D8%A8%D9%84%D9%8A%D8%BA%D8%A7%D8%AA/


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سلامتی و تندرستی قطره طراحی وبلاگ توسعه خبری تهران24 گالری اسپیناس KhanehBartar Steve Agora